Te simt aproape

imageMi-e dor de tine ,straine!

Ieri am trecut prin locul in care m-ai tinut in brate si ne jucam de-a ” eu te iubesc mai mult”.

Iti mai amintesti? Era-i foarte convins ca tu esti acela. Dar ai pierdut. Ti-am spus ca eu te iubesc mai mult. Nu as fi renuntat la tine nici o clipa. In schimb,tu, ai plecat…Dar ieri,te-am simtit acolo. Am inchis ochii. Eram amandoi imbratisati iar oamenii treceau pe langa noi. Tu imi spunea-i ca ma iubesti. Ahh..si nu conta ca te aude cineva. Parca te aud si acum.

Ti-am spus strain la inceput dar..inca te simt,inca te iubesc.

Ai grija de tine,

Iubita ta cu ochi caprui.

Lasă un răspuns

